میخوام برم برم بــِرَم رَم رَم ( ببخشید اکوش روشن بود ) «یارو داش شعر میخوند »

1 2 8 . خب صدا خوبه ، شمارش منم که عالیه .

از پشت همین میرکُفُن میخوام حرف بزنم که صدام به اون گوشه نشینا هم برسه.

به درخواست یکی (بترکی ) یا دوتا یا بیشتر از رفقا باید راجع به امید (اون پسره نه ) و زندگی مجدد بحرفم.

ببین؟ ( خب داری میبینی دیگه این چه حرفیه اخه ! ) اصولا" یا غیر اصولا" همتون میدونین امید به اینده یا امید به فرداها خوب چیزیه !

طرف مثلا" میبینی یه هفته دیگه قراره بمیره ! بازم امید داره که مثلا" فردا چی بپوشم من ایا؟ خُ بببببببدبخت ! تو چیت کمتره از اون که امید نداری؟ ها ؟ بدم بزننت؟ بپزنت ؟بخورنت؟؟ ( ببخشید کنتُلُـــرمو از دس دادم )

گاهی با سرچشمه گرفتن یه امید تو زندگی یه شخص، میتونه زندگی جدیدی واسش اغاز شه :) زندگی ای که با پشت سر گذاشتن روزگارای تنهایی و غصه و هرچی حالا ! شروع میشه. زندگی ای که سر اغاز حرکته ! سراغاز به خودت اومدن ، یه روزی همتون به خودتون میایین . بعضیا با گذشت سالها بعضیا با گذشت ماه ها بعضیا ام روزها ! ( نه دیگه ساعت ها نداریم )

متاسفانه ، متاسفانه و مُـــــــــــــــــــــتّاسّـفانه ! یه وقتایی هست که با وجود یه عالمه امید ، یه ادمی مث من هی درجا میزنه ! چرا؟ خب چون فقط گذشت زمان میتونه این امیده برسونه بهت . یعنی این امید الان یه جاییه که دسترسی نداری بهش ! باید وایسی تا به وقتش.... :|

دلیل دیگه اش هم اینه که تنبلی گرفته باشتت ! از همه چی خسته شده باشی و... بیخیال این دلیلو فعلا".

ولی میدونی؟ نمیشه کاریش بکنی تا وقتی که همه چی دست خودت نباشه.

اسم دیگه ی این امید خان انگیزه است . 

اگه انگیزه ای نداشته باشی به پوچی رسیدی ! ولی خوبیش اینه که هممون این انگیزه رو داریم که خدا همیشه باهامونه و تنها نیستیم. (امیدوارم همتون داشته باشین )

انگیزه ها متفاوته ! یکی انگیزه مالی داره ، یکی انگیزه تفریحی و کسب لذت، یکی یه انگیزه دیگه .

خب مهم نیست که قشنگ نیستی، قشنگ اینه که مهم نیستی ! ( ببخشید قاطی کردم ) 

مهم نیست که بقیه انگیزشون چیه، انگیزه ی تو فقط مهمه . که از روزایی که پشت سر میزاری چی میخوای؟

البته هممون ازدواج میخواییم  ( نیشتو ببند ) ولی این که اصل نیست ! اصل سنمونه که داره دَهگانش بزرگتر میشه .

خـــــــلاصه هر لحظه واسه خودتون انگیزه جدید داشته باشین ! انگیزه ای که به خاطرش ساعتها داره میگذره.

+ اگه مثه من چیزی ندارین ! اصلا" فکرشو نکنین . در اصل ما نمیبینمش و با گذشتن روزها خودمون میفهمیم که (e) این انگیزه من بوده و ندیدمش؟؟ (یعنی کارایی که میکردم تو زندگیم میخواس به این که شدم برسه؟) گاهی ام انگیزمون نامفهومه واسمون ! یعنی درکش نمیکنیم دیگه... بزار باشه بعدا" میفهمیم.


یه چیز مرتبط ام بگم : (یادم رفت چی میخواستم بگم ! )

آهـــا ،تو زمان حال فقط زندگی کنین. هــمین!  (جالب اینجاس خودم ،به یکی از حرفای خودمم هم عمل نمیکنم !)


+ زین پس عکس کوچیکو که Save کنین  یا  لینکشو خودتون باز کنین، گنده اش رو خواهید دید ! ( صرفا" جهت اطلاع )

welcome to the world